que sento?
hola!!!
el cas es que vaig estar amb un noi molt de temps,estaba molt molt enamorada,he vaig deixar perque els meus pares no li agradaba ni als meus amics,deien que era dolent per a mi, i amb el temps ho vaig veure,però cel trobo a faltar tot i que ara tinc novio i l´estimo moltísim, ja portem 3 mesos pero nose si arribare a sentir el mateix...
Estrella Dorca

Hola!
A vegades les primeres relacions ens marquen molt perquè és quan comencem a descobrir l'amor i els sentiments que ens poden despertar les altres persones. Això vol dir que potser estem enganxats no tant a la persona en concret, sinó a les emocions que vam sentir.
Tu mateixa dius que aquest primer noi no feia per tu i que no t'ajudava a ser millor persona, així que segurament t'agrada el record de les teves emocions. Observa amb la teva parella actual si et sents igual, si estàs còmode i si et sents natural. Si aquesta parella no et desperta aquests sentiments....Potser hauràs de valorar la teva relació de parella i prendre alguna decisió.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25