Dos xics totalment distints
Avore l'estiu passat em vaig fer amiga d'un xiquet que mai m'havia llamat l'atenció pero l'estiu passat, (com que els dos veranejem en el mateix poble, de tota la vida) vam establir una amistad, i de fet, més que això, però jo el vaig fer patir, perquè no estava preparada tindre una cosa seria de deveres en algú, em negava a estar per ell però ho estava. Total que ell em va perdonar i vam tornar al tonteig...però va acabar l'estiu. Ell es un xic serio, segur de sí mateix i vulgar. Pues en hivern em vaig enamorar i ho vaig saber. Al principi sols m'atraía però..bueno. Total que en hivern estem separats perquè vivim en pobles distints i ell comenava a passar de mi, estar distant, no es preocupava per mi...però quan li preguntava si em volia ell deia que sí. Però quan anava a buscar-lo a festetes per vore'l passava de mi, borratxo...i bueno. Fa poc he conegut a un xic molt adorable, és alegre, molt bon xic, i és bàsicament el contrari que l'altre. Ell s'ha enamorat dos vegades, i una d'elles de mi. Em congeniat molt i de fet em quedat en amics una vegada, però viu al poble del costat també. La questió es que amb el xic este que he conegut recentment veig una bona possibilitat, ja que em demostra que vol quedar amb mi, ens contem secrets, preocupacions...però encara senc algo pel xic del poblet, i també senc algo per este. Les meues amigues son companyeres seues de classe( del que he conegut recentment) i diuen que deixe al del poblet i ixca amb el seu company, que és bonissima persona i ho dona tot per mi. Però, estic patint pel xic del poblet, perquè no m'aclarix res, ell diu que em vol però no demostra interés. Tinc por de que a estiu ens veiem i tornem a ser desconeguts o m'odie, per
Estrella Dorca

Hola Nublina,
Entenc que tinguis aquest dilema, i que el has viscut amb el noi de l'estiu ha sigut molt especial per tu. Però potser has de valorar com et tracta i com et fa sentir... Per molt que et digui que vol estar amb tu, t'ho demostra? Perquè pel que expliques no sembla que estigui gaire pendent de tu, no?
Per altra banda, aquest noi nou que has conegut, et fa sentir bé, us divertiu i comenceu a tenir confiança, així que sembla que ell també té interès en tu!
Ara ve la pregunta: tu què sents per ells? Amb qui et sents més còmode i més natural? Qui et fa sentir millor? Quin té valors i maneres de fer més semblants a tu?
Intenta respondre aquestes preguntes, a veure si t'ajuden a prendre una decisió...
PD: És possible que cap dels dos t'acabi de fer el pes, així que decideixis estar sense compromís durant una bona temporada, també seria una bona opció ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25