Li demano perdó, i l'únic que fa es deixar-me en "visto"...
Hola!
Fa unes setmanes em vaig enfadar amb el meu millor amic, més concretament el vaig bloquejar de totes les reds socials que teníem en comú, perquè sentia que a poc a poc la nostra amistat s'anava dispersant; em deixava tota l'estona en visto, i cada poc que volia arreglar-lo m'ignorava, finalment vaig acabar farta i la meva única opció va ser bloquejar-lo. Des d'aquell moment vam estar sense parlar-nos i ignorant-nos completament... Però, allò de no parlar amb el meu millor amic i que cada cop que les nostres mirades coincidien als passadissos del insti em girés la cara... M'estava matant. Vaig començar a pensar que tota la culpa va ser meva per haver-lo bloquejat. Dia a dia em ficava la culpa a mi. Llavors vaig decidir que això no podía continuar així; fins i tot em quedava una mica d'esperança. Aquell mateix día vaig desbloquejar-lo de tots llocs on ho havia fet, i desprès el vaig obrir pel whats. Li vaig demanar perdó per tot el que creia que havia fet malament, tot i que ell també tenia part de culpa. Vaig esperar la seva resposta, clarament tenia aquell dubte de si em perdonaria o no.
Com era d'esperar, em va deixar en visto. Vaig insistir pensant que no va contestar per què estava ocupat o algú així. Però aquell visto, era constant... Vaig acceptar-lo i no vaig tornar a enviar-li res. Ara, se li escolta parlant amb els seus amics amb la veu molt alçada dient coses sobre mi, i a més rient-se. Tot i així no puc parar de pensar en ell, dia a dia constantment. Però lo pitjor de tot es que crec que sento una mica per ell.
Estrella Dorca

Hola lvy.4,
Pel que expliques sembla que ell no és capaç d'acceptar la seva part de responsabilitat per haver fet malbé la vostra amistat. Tu mateixa dius que el vas bloquejar perquè ja et deixava en "visto", així que ja t'estava faltant al respecte.
La teva reacció, tot i que és natural, potser va ser una mica brusca, però vas ser capaç de reconèixer el teu error i demanar-li perdó. Ara ell no vol mantenir contacte amb tu... així que ho hauràs d'acceptar i valorar si realment vols estar pendent d'una persona que és incapaç de contestar-te un whatsapp...
Tu creus que et mereixes això?
Si ho necessites, escriu una petita carta per acomiadar-te d'ell i comença a relacionar-te amb altres persones que et tractin millor ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25