BRAÇOS
Hola, sóc una noia de 15 anys i no se que fer per tenir uns braços normals!!
Se que he d'aprendre a estimar el que tinc i de veritat que ho intento però no m'agrada gens els meus braços musculats, el més fort es que no faig cap tipus d'esport per tenir-los així... Sóc una noia de raça negra i crec que es per aquest motiu que tinc aquests braços. Sincerament quan em poso samarretes sense mànigues em queden molt malament i semblo un tio, i nomé sd'aixecar els braços ja tinc múscul i no m'agrada gens...
Sabeu algun truc per "desmuscular" els braços? Algun aliment o exercici...
Gràcies i no publiqueu si us plau!!
Laura Medrano

Hola guapa!
Efectivament és probable que els teus braços tinguin aquest aspecte més musculat perquè tens aquesta morfologia i contra això no s'hi pot lluitar. És el mateix que si em diguessis que no t'agrada la teva alçada i que t'agradaria ser més alta o més baixa... Em sap greu però la solució és que t'estimis i vegis aquesta característica del teu cos com a algo bonic. Segur que hi ha moltes noies a les que els hi agradaria tenir els teus braços, però ja passa això, que ens agrada el que no tenim...
Em sap greu però no puc dir-te exercicis ni aliments per, com tu dius, desmuscular els braços.
Una abraçada,
Laura Medrano
Psicòloga
www.acab.org