Guanyar pes
Hola m'agradaria guanyar pes, perquè medeixo 1,54 i faig 38 de pes bé se que no menjaré bolleria ni res pero m'agradaria estar més forta de braços si pot ser i guanyar una mica de pes, en definitiva, que vull gusnyar pes i que em digeu alguna rotina de cada dia o algu fluixet per augmentar una mica mes força de braços moltissimes gràcies i petons😍
Laura Medrano

Hola guapa!
Si sovint llegeixes el consultori veuràs que sempre diem que el cos que tenim no el podem modelar com si fos de plastilina ja que depèn de molts factors, no només de l'esport i del que mengem. En el teu cas, si segueixes una alimentació equilibrada i suficient i si fas esport sovint, és probable que el cos que tens tingui aquesta forma per un tema genètic. Deus ser una noia de constitució prima i això és difícil (per no dir impossible) de canviar.
A banda d'això, consells per guanyar pes són que facis tots els àpats (5 al dia) i que incloguis hidrats de carboni a tots ells (pa, pasta, cereals, arròs,...). A més, si abans d'anar a dormir vols fer un ressopó i prendre un got de llet i una fruita, endavant. Respecte a lo dels exercicis, pots fer esports com el bàsquet o el volley on es treballen forca els braços o bé fer natació. Així aconseguiràs treballar la musculatura i que amb el temps vagis guanyant força.
Poc a poc ja veuràs com el cos va creixent al seu ritme, intenta no comparar-te amb els demés i valorar-te tal i com ets.
Una abraçada,
Laura Medrano
Psicòloga
www.acab.org