Falta de motivació
Hola, només dir-vos que moltes gràcies per tenir aquesta secció per poder ajudar-nos.
Farà uns 2 anys vaig estar a punt de entrar en la anorèxia, no menjava quasi res i feia moltíssim esport, però quan ja em vaig començar a veure mes o menys bé vaig començar a pujar una mica de pes. Ara tinc 15 anys i em torno a veure grassa i no faig cap mena d'esport. El cas és el següent, no vull deixar de menjar perquè tant jo com la meva família ho tornaríem a passar malament, doncs he pensat en fer exercicis d'aquests de youtube, però sempre que em poso a fer-ho no tinc cap mena de motivació i em canso ràpid i no ho torno a fer fins que passa molt de temps, etc...
No se com motivar-me per posar-me una miqueta en forma i ara mateix no estem en bones condicions econòmiques com per apuntar-me a fer qualsevol tpus d'esport. Alguna idea de com podria fer per motivar-me per fer esport i així poder veurem millor?
Moltes gràcies.
Laura Medrano

Hola guapa! Moltes gràcies a tu per llegir-nos i per haver-te animat a escriure'ns.
T'entenc quan dius que els exercicis de Youtube t'avorreixen perquè a moltes persones els hi passa. Sempre és més motivador fer esport amb altres persones ja que així a part de fer exercici ens ho passem bé amb els companys i companyes. Òbviament també és essencial que l'esport que tris t'agradi ja que sinó passarà el mateix que amb el Youtube...
Et proposo que ho parlis amb algun amic/a i que planifiqueu sortir a caminar o a anar en bici un parell de dies a la setmana. Ara que comença a fer bon temps ve més de gust fer esport al aire lliure i a més és gratis. Altres propostes que puc fer-te és que miris si al teu municipi hi ha algun equip d'algun esport que t'agradi i que vagis a demanar preus, potser trobeu algo que s'ajusti a la vostra economia.
Ah, un altre consell: posa't música que t'agradi i així et sentiràs més motivada!
Una abraçada,
Laura Medrano
Psicòloga
www.acab.org