Estudis
Aquet Juny acabo la eso i al septembre començo ha estudiar imatge i so, el problema que tinc és que vaig a una escola privada i es molt molt cara pero els meus pares m' la volen pagar, i em sap molt greu qui tiinguin que pagar tant, ja se que soc la seva filla, pero deberitat que es molt cara i no vui que s'arruinin per culpa meva, hi ha moltes nits que no puc dormir bé per això i havia pensat en buscar algun treball per aquest estiu i recaudar una mica, però on vaig o em prenen el pèl o volen a gent amb experiencia, o que tinguin més estudis i no sé que fer perqué vui estudiar alló que m'agrada però tampoc vui deixar als meus pares arruinats
Estrella Dorca

Hola!
Primer de tot, si els teus pares han acceptat aquesta formació és perquè poden pagar-la, no creus? És possible que hagin de fer alguns sacrificis, però ells ja deuen haver fet números per poder-ho assumir.
Per altra banda, és fantàstic que vulguis treballar i començar a aportar diners a casa, així que et felicito!!
com pots trobar una feina per l'estiu? Per què no vas a l'http://www.oficinajove.cat/ca/oficina/oficina-jove-del-maresme
" target="_blank">Oficina Jove i mires la borsa de treball? També pots mirar si als casals d'estiu t'agafen o bé donar veus a la teva família. Si realment tens ganes d'ajudar als teus pares, segur que trobaràs alguna manera!!!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25