que faig?
tinc 16 anys i he començat a fumar porros. es una manera d desconectar de tot el k em passa i m'ho passo molt bé, algunes amigues fumen amb mi pero altres no els hi arada k ho fagi i estic confosa... Per una part se que no esta be pero per altra es pot comparar amb que fa la gent de la meva edat quan fa botellon i surt de festa. Pero ns pq els porros estan mes mal vistos
Se que hem diras k no esta be perque es el que toca dir, però la meva pregunta es aquesta: jo tinc una profe a qui li explico tot i ens apreciem mutuament, tant k m ha arribat a dir coses personals seves igual k jo he fet, però això ns si explicarli, perque necessito parlar-ho... pero si no fos professora ho faria pero no se... a mes he anat emporrada a classes seves jaajjajaj.
Li explicariueu? i com ho farieu?
Estrella Dorca

Hola!
Nosaltres sempre recomanem que expliqueu les vostres preocupacions a la gent del vostre voltant... Si tens confiança amb la professora, explica-li, segur que ella també et pot ajudar o et pot donar suport en els problemes que tens, ja que des de darrera una pantalla.... és molt difícil!
Ja saps que el consum de marihuana és perjudicial per la salut i, sobretot, és una via d'escapament que no facilita l'escapament. És a dir, no et dóna cap solució als teus problemes i te'n porta de més grans. El consum de cànnabis pot provocar problemes de memòria, d'atenció i concentració, així com dificultats a l'hora de crear pensament lògic. No és una bona opció si tens ganes d'estar millor, la veritat. Busca altres estratègies, et sentiràs més bé ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25