Em tallo
Hola, tinc 15 anys i ja fa més de dos anys que em faig talls els braços, vaig començar amb un tall dos, tres... Fins a més, mai eh arribat a tallar-me les venes. Alguns amics meus ho saben i diuen que no ho fagi i tal... Però estic precupada, nose si dir-li a la meva mare, tinc por que vagi a més, de fet el que més mespanta es que nescesito fermo i aixo noto. Nose que fer! Ajudam
Elena Crespi

Hola hannhann!
Doncs encara que et sembli que els talls serveixen per alguna cosa, realment no serveixen de res. En un principi pots sentir un alleujament o un càstig però... realment t'has preguntat si et serveix d'alguna cosa?
Crec que hi hauria una cosa que et pot ajudar a sentir-te millor... i no té res a veure amb els càstigs... sinó amb els premis!
Què podries fer per premiar-te? què et faria sentir millor? més alegre?
Evidentment et recomano que ho comentis a casa ja que si això va a més pot ser molt perillós i el primer de tot és la teva vida. TU ETS MOLT IMPORTANT, per tant has de fer tot allò que puguis per estar bé i si això significa explicar-ho a casa teva perquè t'ajudin, endavant.
Potser els teus pares al principi quedaran parats però si els hi demanes que t'ajudin segur que ho faran.
Una abraçada ben forta i comença a pensar en premis i no en càstigs. Et mereixes premis!
Elena Crespi i Asensio - www.interpersonal.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres