ANOREXIA? (URGEENT !!)
Ultimament quan em miro al mirall em veig molt grassa,(sobretot la zona de les cames), quan em veig grassa em venen moolts nervis, com un atac d'ansienat i em sento culpable d'haver menjat tot el que he menjat. Ll'altra gent diu que estic prima, però jo no penso el mateix. Ara intento no menjar tant, perquè em veig molt grassa, i tinc por d'engreixar-me.
Es un possible començament d'anorèxia? Teniu alguns trucs per aprimar-te de la zona de les cuixes?
Peso 50kg i medeixo 1'58.
Gràcies.
Laura Medrano

Hola guapa,
En primer lloc, gràcies per escriure'ns i explicar-nos com et sents.
Pel que dius deus estar patint molt i no acabes d'entendre què és el que et passa i perquè la gent et diu que estàs prima si a tu no t'ho sembla. Això té un nom i els metges en diuen "distorsió de la imatge corporal". Això passa a les persones que pateixen un trastorn alimentari i és una mala passada que us juga la ment per fer-vos sentir culpables després d'haver menjat.
El nostre consell és que demanis ajuda ja que no et mereixes estar patint com ho estàs fent i que puguis anar al metge i que ells vegin si pots estar tenint un principi d'anorèxia o no. Si vols pots trucar-nos al 93 454 91 09 o escriure'ns un mail a consulta@acab.org i intentarem ajudar-te.
Una abraçada molt forta i per qualsevol cosa no dubtis en tornar a escriure.
Laura Medrano Puigdollers
Psicòloga
www.acab.org