COM L'OBLIDO? AA
Hola adolecents, fa 2 setmanes em va deixar el meu novio, ma deixat molts cops, però sempre hem acavat tornant,pero aquest cop va enserio perque mai haviem estat tan temps sense tornar com a molt una setmana, ell ara te novia, ell ha jugat amb mi i molta gent m'o diu. perque cuan em deixava(sense motius) jo com una tonta li deia ''vale..'' i despres cuan em deia de tornar sempre li deia que si, nomes perque lestimava i lestimo i em direu tonta perque si ara em digues de tornar li dira que si, apart d'aixo jo sentia que ell no mestimava de vritat i que nomes era un juguet, Jo per vengarme me donat un pico amb el seu millor amic(ens parlem per insta, i ens ''agradem''),pero sem va imposible oblidar el meu ex perque l'estimo molt i pensar que no tornara mai mes sem fa imposible pensar-ho, la putada esquee jo l'estimo de vritat perque mai havia sentit per algu lo que sento per ell, no tot es dolent d'ell es un nen carinyos, em cuidava be cuan quedavem i em mimava molt, el problema es que no M'ESTIMAVA DE VRITAT i ara digueu-me com l'oblido? Temps al temps?
Estrella Dorca

Hola bonica,
Realment fa molt mal assumir que la persona que estimes ja no vol estar amb tu, però sembla que ell ja ha pres una decisió i de moment no vol estar amb tu.
Entenc que vegis les coses positives que feia amb tu, però també has de tenir en compte tot el que et feia estar malament. Quan una relació s'acaba, sempre hi ha alguns aspectes que no acabàven de funcionar... i pel que expliques, no vas sentir en cap moment que ell t'estimés de veritat. I la meva pregunta és: realment vols estar amb ell? Realment vols estar amb una persona que no t'ha estimat de veritat? Realment creus que et mereixes això?
Serà difícil, però la distància t'ajudarà a començar a oblidar-lo... Posa distància, deixa passar unes setmanes i centra't en tu i en fer coses amb les teves amigues... i cada vegada et farà menys dolor recordar-lo.
Un abraçada!
Laia Sala
@teràpia25