Ajuda!!
hola, soc una noia molt esportista pero el que passa es que fa uns anys em van operar d'un genoll i ara tinc l'altre que avegades em molesta una mica (el metge ja ho sap) i el problema es que m'agradaria anar a correr pero el metge em va recomenar que no fes esport d'impacte, que m'aniria millor la piscina. Jo se que la piscina descarrega les articulacions i el meu dubte es que si corro i nedo no se si m'augmentara el mal el genoll o no, tampoc no vull passarme correns, m'agradaria fer 30-40 com a molt. Em podrieu ajudar??
Laura Medrano

Hola!!
El nostre consell és que segueixis el consell del metge. Ets molt jove i és millor que fins que el metge no t'ho digui no facis activitats d'impacte. T'imagines que fent-ho acabes provocant-te una lesió que et dura tota la vida?
Et recomanem que intentis agafar gust per esports com la natació, la bicicleta, el ball,... esports on no hi hagi impacte i en tot cas a la pròxima revisió que tinguis ho tornis a consultar i li preguntis si sortir a còrrer mitja horeta un parell de dies a la setmana ho veu bé o no.
Els metges són els especialistes i hem de confiar en les indicacions que ens diuen ja que sempre són per prevenir problemes més greus.
Una abraçada ben forta,
Laura Medrano Puigdollers
Psicòloga
www.acab.org