Com dir als pares que tens novio
Hola! Mira, tinc un problema, i és que tinc nòvio i no se com dir-ho als meus pares. La veritat és que em fa moltissima vergonya dir-ho , per què se que tota la meva familia m'estarà emprenyant, i dient tonteries que posen dels nervis. Per exemple com: ''com et va amb ell?'', o '' ja me'l presentaràs''. No són coses dolentes, el problema és el to amb com u diuen, que pareix que se'n burlin i això ho odio. Apart sempre m'estant fent bromes tant tenint novio com no. Però és que en part, no vull estar sempre quedant a amagades amb ell, o parant compte de que ningú de la família o amics dels pares et vegin, per què mai pots anar lliurement pel carrer agafada dell de la mà sense preocupacions. Bé espero una resposta! Moltes gràcies!!:)
InterPersonal

Hola mmufin! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs mira, la millor manera per dir-els-hi és, tot i la vergonya, fer-ho en un moment en el que estigueu a casa, tranquils, sopant o parlant calmadament. I en el moment en el que et sentis segura els hi dius que et fa il.lusió explicar-els-hi una cosa però que no t'agradaria que se'n burlin, que per tu és important i que no t'agrada quan et tracten com una nena petita. Un cop els hagis preparat amb aquest primer discurs d'introducció ( ho has de fer amb un to de veu calmat i amb una postura tranquil.la), els hi dius el que hi ha i després esperes la seva reacció per si has d'aclarir algun punt un altra vegada. SORT i endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk: Elisabet Aulet Psicòloga