Menjads d'olla
Bona nit,
Necessito consell. A veure, jo des de sempre m'havia considerat heterosexual, mai m'havia sentit atreta cap a una noia. I en canvi des de fa relativament poc, vaig començar a parlar amb una noia que em tracta super bé (ella és lesbi) i potser ella esta com enamorada de mi o li agrado. Ens hem liat varies vegades, i personalment m'ha agradat, però no se si em lio perquè realment vull amb ella o només pel fet de liarme i tal. I ja no només liarme si no el que sento per ella. Se que en el cas de si sortissim, jo tindria tot el wue sempre he volgut. Però, i si la idea m'atrau precisament per això? Per tenir el que sempre he volgut i no perque sigui ella.
Desprès també està el que diran els demés. Em fa molta por sentirme jutjada o que la gent no m'entengui, perquè no em consifero bi, no m'agraden les noies, però en canvi tinc dubtes amb una.
I també està el fet de saber que no durarem per sempre. Perquè jo el meu futur el veig amb el meu marit i els meus fills, se que haig de viure el present... però tinc la sensació que m'acabaré enamorsnt d'un tio o algo així i potser ella estarà molt pillada per mi.
A més, és com si anés per dies. Un dia arribo a la conclusió de que no vull res amb ella i l'altre em menjo l'olla pensant.
Que creieu que hauria de fer?
A tot això, ho he parlat amb ella del tema.
Tinc un lio molt gran al cap.
Gràcies
Estrella Dorca

Hola!
Sí que tens un gran embolic al cap! Potser encara no tens clara la teva orientació sexual o bé necessites uns dies per acabar de descobrir què sents per aquesta noia. Està clar que aquesta noia t'atrau, t'agrada i et fa sentir bé. Potser ara el que has de decidir és si vols estar amb ella o no. No pots jugar amb els seus sentiments i estaria bé que tant bon punt ho tinguis una mica clar, li expliquessis.
Per desgràcia, encara tenim interioritzat que la homosexualitat és motiu de burla o rebuig per part de la societat i això fa que encara sigui més difícil l'acceptació pròpia. Dóna't uns dies per valorar què vols d'ella, què t'agrada d'ella, què et fa sentir, què vols que passi en un futur... i deixa que aquestes respostes et marquin el camí a seguir. Llavors ja batallaràs en si ho has de fer públic o no, si ho vols explicar a casa, si serà per tota la vida.... Pas a pas, d'acord? De moment disfruta de la sensació que us agradeu mútuament ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25