hauria de continuar anant al psicoleg?
vaig al psicòleg, perquè ttinc bulímia, des de fa ja 8 mesos, i de fet, no noto millores, tot al contrari, tinc la sensació que després de cada visita encara tinc més angoixa i ansietat, i si, per exemple, havia passat 5 dies menjant perfectament (que és tot un rècord), torno a caure a ''l'atracón'' i al posterior vòmit. Hauria de continuar anant al psicòleg? en busco un altre? vaig a la meva bola? estic molt perduda...
per cert, el psicòleg, bé, és un psiquiàtra, és del hospital Sant Joan XXIII de Tarragona.
Estrella Dorca

Hola!
Crec que seria interessant que parlessis d'aquesta sensació amb els teus pares i el teu psiquiatre. Potser seria convenient que compaginessis les visites del psiquiatre amb visites a un psicòleg, ja que la bulímia, com altres trastorns d'alimentació és important que es treballi amb l'ajuda d'un professional especialitzat (difícilment sola te'n sortiràs). Així que si sents que no et dóna prou confiança o que no notes millora... comenta-li i busqueu una alternativa (canviar de professional o bé buscar sessions complementàries), però deixa't ajudar, d'acord?
Veuràs que agrairà la teva sinceritat i, possiblement, et donarà resposta a alguna de les teves inquietuds.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25