No vull fer Batxillerat
Aquests dies tinc que escollir que vull estudiar l'any que ve. Jo vull fer cicle mitjà per després fer un cicle superior, però el meu pare vol que faci Batxillerat. Diu que no vol un dropo a casa i es pensa que fer un cicle no servirà per a res... A sobre diu que no me comprarà mai més res i no sé..... Que faig? No hi ha manera de convencerl
Estrella Dorca

Hola!
Jo no et puc dir què has de fer, això ho has de decidir tu juntament amb l'aprovació dels pares. Per què no intentes parlar amb ell i exposar-li els pros i els contres? El teu pare ha vingut a les xerrades informatives de cicles? Ha parlat amb el teu tutor/a per parlar del tema?
És important que, prenguis la decisió que prenguis, ho facis convençut i sota la teva pròpia motivació. L'experiència ens diu que quan ferm alguna cosa "perquè ho volíen els altres" no acaba funcionant... Així que pren paciència, valora bé les opcions i explica-les a la teva família. Intenta negociar amb el teu pare les seves preocupacions i buscar aliats (professors, altres familiars....)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25