No puc veure a la meva parella...
hola! porto 8 mesos amb un noi, i fa 3 mesos que va Començar a treballar a una discoteca civendres i dissabte, els caps de setmana que és quan tinc més temps lliure no podem veure'ns perquè està dormint perquè Treballa a la nit i clar lògicament es passa tot el dia següent dormint i a mi em sap greu dir-li d'anar a algun lloc perquè sé que està cansat i necessita descansar, però vull passar temps amb ell i des que que va començar a treballar només ens veiem els divendres 2h a la tarda i no sé que puc fer perquè no vull obligar-li... podríeu ajudar-me? estic perduda...
Estrella Dorca

Hola Greanger,
Doncs hauràs de parlar amb ell i explicar-li el que et passa... És natural que tinguis ganes de passar més estona amb ell i també és natural que ell estigui cansat durant els caps de setmana...
Però si tots dos voleu que la relació continuï avançant, haureu de posar el tema sobre la taula i buscar estones per estar junts (això implicarà un petit esforç per tots dos).
Agafa'l alguna estona que estigueu tranquils, explica-li com et sents i que t'agradaria veure'l més. Escolta com se sent ell i quines propostes et fa, i a partir d'aquí intenteu negociar quines estones podeu trobar ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25