Com ho puc fer?
Hola!
Conec un noi ''de vista'' des de fa un cert temps, mai hem parlat i hem coincidit poques vegades, però en gairebé totes les ocasions que hem coincidit hi ha hagut més d'un encreuament de mirades.
Fa poc, per festes del meu poble, vaig anar a un concert d'un grup local on ell és un dels integrants. Potser va ser sensació meva, però notava que cada vegada em mirava. Des d'aquest dia només faig que pensar en ell. Al cap d'una setmana o així, el vaig començar a seguir a l'instagram i al cap de molts pocs segons ja vaig rebre l'acceptació i la seva sol·licitud.
M'agradaria conèixer-lo, ja que el trobo que és un noi molt interessant, però el problema és que jo sóc molt i molt i molt tímida.
Com ho puc fer?
Moltes gràcies per la resposta, per endavant!
Estrella Dorca

Hola anònima!
Doncs ja estàs fent molts passos! Sembla que ell ja et reconeix i que ha acceptat la teva sol·licitud d'insta!
Ara només és qüestió de fer likes a algunes fotografies, de començar alguna conversa per privat.... i veure com ell reacciona. Si ell et segueix el joc i també s'interessa per tu... endavant!! Si en canvi veus que no et contesta, que no et demana coses del teu dia a dia o que no mostra interès... ja t'estarà donant una resposta ;)
I, tot i que tinguis conversa virtual, continua amb les mirades i les salutacions cara a cara que tenen molta més força!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25