Cremess
Hola Bon dia. Fa uns més de 10 dies que he començat a utilitzar una crema nova anomenada redumodel R + R que en teoria et fa perdre 2 talles en 20 dies. La vaig començar a utilitzar just quan quedaven 20 dies per a un event molt especial per a mi (una boda que tinc el pròxim cap de setmana) i desde ahir que em comencen a picar molt les cames i just ara m'he adonat de que m'han sortit uns granets petits i em pica molt. No sé si serà d'aquesta crema o d'una altre cosa perquè em va començar a picar ahir i ja fa uns 10 dies que l'utilitzo, però estic espantada perquè no se que fer: nose si hauria de deixar d'utilitzar-la i no se si els granets s'aniran...
Gràcies!
Mari Angels

Hola,
Pel que comentes sembla que t'han sortit uns molestos granets a les cames coincidint amb la utilització d'una crema, i no saps si aquesta és la causant. Sense que un especialista et vegi els granets no podem saber a què es deuen, pero tot sembla indicar que té a veure amb la crema que estas utilitzant. Aquestes cremes porten una sèrie d'ingredients que poden resultar irritants a algunes pells, i la reacció del cos és aquesta mena de sarpullit que dius tenir. Et recomano que, per esbrinar si realment es deu a la crema, deixis d'utilitzar-la a veure si comença a millorar el sarpullit. El més probable és que si és degut a la crema, tot millori al deixar-la, però trigarà uns dies en desaparèixer del tot. No t'amoïns per la boda, ja que segurament pel cap de setmana que ve ja estaras bé si el motiu és la crema i deixes de aplicar-la. Si veus que passats uns dies sense la crema el sarpullit va a més o no millora, no dubtis en anar al teu metge per tal que et  vegi i doni una solució.
Una abraçada.