El meu interior
Hola,
Sóc en Marc, un noi de 14 anys (gairebé 15). Primer m'agradaria explicar una mica com sóc jo, i després fer la pregunta, així que comencem! =)
Desde petit he estat una persona "individualista". No sé si aquesta és la correcta, però el que vull expressar amb aquesta paraula és que m'agrada fer les coses sol, encara que si algú està amb mi no tinc cap tipus de problema (no sóc antisocial, ni rebutjo a la gent que vol estar amb mi). De totes formes, com prefereixo estar sol, MAI he portat un amic a casa ni he sortit amb amics. Tinc molta autoestima i molta confiança en mi mateix.
Ara anem a l'àmbit de sexualitat: Considero que ja he madurat sexualment. De fet, em masturbo sovint, ja que ho disfruto molt. Tot i això, encara no m'he liat amb ningú (excepte quan em vaig fer un petó als 5 anys amb una nena xD) ni he mantingut relacions sexuals.
El cas es que m'agrada una noia de l'insti que té la mateixa edat. Jo crec que també li agrado una mica (perquè m'ha fet alguns petons <3, però què faig? No tinc experiència en això, i crec que aniria tot molt bé, però el problema es que mai m'he liat i tot això...
Què he de fer? Hauria de relacionar-me més amb la gent (portar amics a casa, quedar per passejar...)? Què li hauria de dir a la noia?
Sobretot, vull saber si el fet de que m'agradi estar sol pot significar que fins d'aquí 5 anys no em liaré amb ningú jaja.
Això és tot, moltes gràcies!
Estrella Dorca

Hola Marc,
Gràcies per aquesta petita explicació! Així ens podem fer una idea més acurada de com ets.
El fet que t'agradi estar sol i que disfrutis d'aquesta solitud és fantàstic!! No hi ha cap problema! A més, tu mateix dius que tens molt bona autoestima i que t'agrada la teva manera de ser, així que... no has de canviar res!
Per altra banda, si aquesta noia t'agrada, potser hauràs de fer algun pas, no creus? Intenta començar a parlar amb ella, buscar si teniu interessos comuns, si podeu fer alguna cosa junts (un treball, una afició, un passeig, un cine...) i a partir d'aquí ja aniràs veient si ella també té interès en tu o no...
A les primeres vegades ningú sap com s'ha de reaccionar, així que fes cas al teu instint, escolta el teu cos i fes allò que et demani! Veuràs que és més savi del que creus ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25