complexitat
hola bones,tinc un petit problema i es que estic masa acomplexada a la meva esquena tinc grans i ames en bastanta cuantitat lo pitjor es que fa gairebe 2 anys k vaix deixar de anar a la piscina amb els meus amics per aixo i no li vull dir a ningu i de moment nomes ho sap el meu pare i la meva parella,ella minsisteix en que aixo mha de donar igual pero a mi em moloesta i em ratllo pensant k si la gent mho veu em tindra fastic i ns k fer per treurem aquest complexe em podrieu ajudar....
Estrella Dorca

Hola Clàudia,
Primer de tot, has anat a un especialista per tal que valori aquests grans? Potser necessites algun tractament dermatològic.
Per altra banda, tots tenim alguna "tara". És a dir, no hi ha cap cos perfecte, CAP! intenta buscar alguna persona que ho tingui tot perfecte (primer de tot caldria definiri quina és aquesta perfecció), però tots tenim algun complexe o alguna part del cos que no ens acaba d'agradar. El problema apareix quan aquesta part del cos agafa tant protagonisme que no ens deixa fer la nostra vida quotidiana.
La gent que t'envolta i les teves amistats estan amb tu per la teva manera de ser, no per la teva esquena! No deixis que quatre grans et prohibeixin anar a la piscina i disfrutar de l'estiu! Sé que és difícil, però hem d'aprendre a acceptar el nostre cos. Només en tenim un i ens ha de durar tota la vida! Per tant.... què faràs? no aniràs mai més a la platja per por als possibles comentaris que faci la gent? Creus que és una bona solució? O és millor afrontar-te a aquesta situació i començar a passar de les mirades dels altres?
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25