Yo? Soc un problema?
Hola!
Vinc a fer-vos una consulta!
Donc... Resulta que soc una noia una mica solitaria pero no perq yo vulgui... Soc amiga del les noies de la meva clase i tal pero no acabem de ser molt amigues... En canvi, els nois m'oidien una mica per com soc... Soc rara per aixó?
Soc una noia gamer, otaku, freaky, bromista i etc...
No m'agrada que els nois no respectin com soc yo en veritat i que per aixó es burlin molts cops de mi.
Per aixó la meva pregunta... Soc yo el problema?
No se ven be que fer...
Demano la vostra ajuda Adolescents.cat!
PETONETS desde la clase de castellà!!! XD <3
Estrella Dorca

Hola Alícia!
Espero que escriure des de la classe de castellà no t'hagi portat cap problema! ;)
Pel que fa a la teva consulta, si tu estàs a gust amb la teva manera de ser, si tu disfrutes amb les teves aficions i et sents bé.... no ets el problema!
El problema el tenen aquelles persones que no accepten la diferència, que no saben veure l'enriquidor que és que hi hagi persones diferents, amb gustos i interessos diferents. El problema és quan algú se sent superior a un altre pel simple fet que "segueix la norma establerta".
Intenta buscar les persones que et fan sentir bé i centra't en elles. Busca aquelles persones que els agrada la teva manera de ser i disfruteu de la vostra amistat!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25