Que li regalo?
D'aqui poc faig 1 any amb el meu novio, el problema es que no se que regalar-li. Ja se que lo que conta és la intencio i el detall de fer el regal, pero m'agradaria que sigues tot perfecte estaria be una part de manualitat enfocat a la banda sentimental i una altre més material pero no se què comprar ni on. AJUDAAA! Siusplau!
Estrella Dorca

Hola!!
És molt complicat recomanar un regal per una persona que no coneixem. I la meva pregunta és: realment és necessari fer un regal material? O n'hi ha prou amb un detall sentimental per celebrar que esteu junts?
Pots fer un recull de fotografies de tots dos, pots escriure la vostra història d'amor en format conte, pots fer un marc de fotos i posar-hi una foto junts... també podries regalar-li un berenar o un sopar romàntic, una llista de cançons especials per vosaltres...
O, si tens ganes de fer una mica de broma, també podries fer un "anunci" explicant totes les virtuts que té la teva parella! Segur que li encanta veure què t'agrada d'ell ;)
Espero haver-te donat alguna idea
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25