Cames gruixudees...
Hola! Tinc un problema i és que tinc les cames doncs una mica gruixudes... No vull que arribi l'estiu perquè em dona cosa ensenyar-les. Em podrieu enviar alguns exercicis per a aprimar-les? Mercii <3
Mari Angels

Hola,
Vols saber quins exercicis et farien aprimar les cames. De entrada, has de saber que, quan fem dieta o exercici, no solament s'aprima una part concreta del cos, sino que ho fa tot el nostre cos, ja que, tot i que hi ha parts on s'acumula més greix que a altres, no solament s'aprimen aquestes parts. Per altra banda, i també molt important, l'amplada de determinades parts del nostre cos no solament depenen del greix que hi hagi, sino de la nostra massa muscular i la constitució corporal que en tenim. No sé quin és el teu cas, però és molt possible que les teves cames siguin més amples perquè els teus musculs siguin més grans, amb la qual cosa no depèn de que facis dieta o exercici, sino de la teva constitució. T'animo a que, si creus que has de perdre pes, tot i que sigui d'una part concreta del cos, MAI ho facis pel teu propi compte, sino que vagis a algun professional (el teu pediatra per exemple) per tal que et valori i faci un estudi del teu cos per tal d'esbrinar si certament has de fer algun tipus d'exercici concret o canvis en la teva alimentació.
Per últim, dir-te que, tot i que segurament pensis que et costarà, NO has de tenir vergonya de mostrar el teu cos tal com és. Arriba l'estiu i tens el mateix dret que tothom a vestir-te com t'agradi i a gaudir del bon temps fent les activitats que vulguis fer. Pensa que no val la pena que t'amaguis i deixis de fer coses solament per no ensenyar les cames. Les persones som com som, diferents totes i cap de nosaltres perfectes, així que no tinguis por de mostrar-te.
Una abraçada.