Bosses als ulls permanents
Hola!
Fa ja molt temps que faci el que faci tinc bosses als ulls. A vegades, admeto que dormo poc perquè sempre em deixo la feina per a l'últim moment (6h diàries aprox.), el cas és que quan en dormo més, quan em llevo no estan, però acaben apareixent als 10 minuts.
No m'agrada dur maquillatge i tampoc en sé, què puc fer? Se'm marquen molt.
Mari Angels

Hola,
Ens comentes que des de fa temps t'han sortit bosses als ulls i això et preocupa ja que no saps com fer-les desaparèixer. Sembla que té a veure amb que no descanses bé, ja que ens dius que quan dorms millor a l'aixecar-te no estan tot i que aparèixen en una estona. Les bosses dels ulls poden inflamar-se per diversos motius, però el principal és de caràcter genètic. Hi ha persones que són més propenses a tenir-les una mica inflamades, i això és el que sembla que et passa a tu. El meu consell és que intentis organitzar el teu temps de treball d'una altra forma, per tal que et permeti dormir al menys 8 hores cada dia ja que descansar bé pot fer que es rebaixin o desapareguin en un temps. Has de tenir paciència, no deixaran d'estar en un parell de dies, el teu cos necessita temps per equilibrar-se. Una altra cosa que pots fer, és possar-te una  mica de fred a les bosses. Com que el problema és que estan inflamades,  possar un cotó o una gasa mollada i freda a sobre una estona pot afavorir que es rebaixi la inflamació. Tingues en compte que aquesta zona és molt sensible, ja que la pell és molt fina i els ulls estan molt a prop, així que has de tenir molta cura i no fer res que et pugui fer mal.
Per últim, et recomano que si així no aconsegueixes rebaixar-les, pots anar al teu dermatòleg, que és el metge especialista que et pot donar consells i pautes per tal de millorar el teu problema.
Una abraçada.