Tableta
Qué hauria de menjar i mes o menys quins exercicis hauria de fer i cada quan per poder aconseguir una tableta que es marqui. (actualment estic fort de panxa però no sem nota)
Mari Angels

Hola,
La teva consulta és sobre el tipus d'aliments que hauries de menjar per tal de marcar els músculs dels abdominals, així com els exercicis que t'ajudarien a aconseguir-ho.
La musculatura no es desenvolupa igual a tots els cossos, depèn de la constitució de cadascú i de la seva massa muscular, és per aquest motiu que no tothom pot marcar determinats músculs, tal i com tu vols. Tu mateix ens dius que, tot i estar fort de la panxa, no s'et marca com voldries. Per altra part, no hi ha aliments que ajudin a desenvolupar la musculatura, la única alternativa per tal de estar sa i equilibrat és menjant de forma variada i limitanr el consum de certs aliments, tals com golosines, bolleries, refrescos i tot aquest tipus d'aliments. També et recomano que no t'obsessionis amb aconseguir un determinat tipus de cos, has de tenir en compte que el millor cos és el que està sa.
Una abraçada.