Jo .,.,.,
Torno a ser jo, i crec que se el perque ara menjo meys. Com has dit pot ser es perque estem tristos i crec que si.
Fa un mes estava fatal i no volia viure pero jo sola ho vaig superar sense que ningu s enteres, pero des d aquell moment no se/puc recordar cose boniques que m han passat a la vida. Sempre que recordo algo es dolent( tinc bastanta menoria) sempre que penso en el meu passat l odio.
També haig de dir que soc molt timida i abans de fer una cosa sempre penso totes les possibles respostes i/o consequencies i molts cops acabo sense fer ho.
Nose, crec que torno a estar com fa un mes o aixi.
Crec que necessito parlar amb algu, pero no tinc quasi amigues i com que soc molt timida no tinc confiança amb ningu.
Ni amb mons pares. No els explico res( se que ho hauria de canviar, pero ara no)
Agrairia la vostra ajuda( ni que sigui per sentirme be) pero tambe agrairia que la resposta no fos: hauries de parlar amb els pares o algu de confiança. NO! No tinc ni el valor ni les ganes.
M ha costat decidir me a fer la consulta, pero me atrevit perque es anonim, sino no crec que L hagues fet.
Espero la vostra resposta i ajuda( ni que sigui a traves de la pantalla(per mi aixi perfecte))
Moltes gracies😘😘😘😘😘😘
Mari Angels

Hola,
Primer de tot vull felicitar-te per haver donat el pas de fer-nos la consulta, ja que entenc que t'ha costat pel que ens dius al teu missatge. Ens demanes ajuda perquè dius que no estas bé, i tu mateixa expliques que saps que necessites parlar amb algú però que no tens suficient confiança amb cap persona per tal de fer-ho. Ens planteges una situació complicada, ja que tot el que dius indica que no estas gens bé, que necessites ajuda i no saps com fer-ho. Tot i que ens has demanat que la nostra resposta no sigui la de que parlis personalment amb alguna persona de confiança,  sento haver-t'ho de dir, però la solució passa per parlar físicament, personalment, amb alguna persona que et pugui ajudar. És possible que part del teu problema sigui que estas passant una situació dolenta, i això es veu encara més augmentat per la teva timidesa que t'impedeix parlar-ho directament. Has de saber que totes les persones passem per situacions complicades a la nostra vida, i que per sort, sempre hi ha solucions, tot i que moltes vegades no ens agrada el camí que hem de prendre per trobar aquesta solució. La forma més probable de superar el teu problema és intentar trencar aquesta timidesa que tens i obrir-te emocionalment. Tothom necessitem de les persones per sortir endavant quan estem enfonsats.
Em sap molt de greu tot el que expliques, ja que es nota que ho estas passant molt malament, i has de saber que això pot estancar-se o empitjorar si no dones el pas de trencar la barrera de la timidesa i confiar plenament en persones del teu entorn, que et coneixen i estimen i et poden ajudar molt més del que tu penses ara. Ens dius una cosa que és molt important, i és que fa un mes et senties sense ganes de viure, i tot i que creus que ho vas superar per tu mateixa, ara et tornes a trobar trista i com abans. Crec que t'aniria molt bé parlar amb algun professional de la salut, un psicòleg o psicòloga, que són les persones que es dediquen precisament a orientar a la gent quan es troba en un moment dolent de la seva vida. Sent menor d'edat, ho has de parlar amb els teus pares per tal que et portin a aquest professional. Tot i que dius que ara no és el moment de canviar aquesta actitud de no parlar amb ells, t'equivoques, precisament ARA és el moment de fer aquests canvis.
No tinguis por, et sentiràs molt millor després de parlar-ho en persona, trobareu una solució i podràs tornar a sentir-te bé. Desgraciadament, això no es pot solucionar a través d'una pantalla, com a tu t'agradaria.
Una abraçada.