no se com fer per oblidar-ho
estava sortint amb un noi el qual a mi m'agradava molt, vam estar un mes i tres dies pero avui mateix m'acaba de dir que volia deixar-ho, que volia tallar amb mi, li he demanar a raó per la cual volia deixar-ho i m'ha dit que feia dues setmanes mes o menys que ja no sentia el mateix. Doncs bé, jo a ell un dia li vaig ser sincera i li vaig dir que m'agradava el meu ex i ell em va dir que no passava res, que sortiriem endavant junts pero ara, ara crec que m'he enamorat i no se com treureme'l del cap, el tinc a classe i gairbé seiem junts (ens separa una persona) que puc fer?
Estrella Dorca

Hola superstar82,
L'únic que pots fer quan una persona et diu que no vol estar amb tu és acceptar-ho. Sé que fa molt mal i que costa acceptar-ho, però ell ja ha decidit que vol sortir d'aquesta relació, així que l'hauràs de deixar marxar. Ha sigut bonic el temps que ha durat, però no pots obligar-lo a continuar al teu costat.
Intenta començar a posar distància. La distància física potser serà més difícil, però la virtual (deixar de seguir-lo a les xarxes o de mirar els seus estats) i la mental (centrar-te en tu mateixa) són les que t'ajudaran a oblidar-lo més fàcilment. Veuràs que en unes setmanes et sentiràs molt millor...
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25