No se que vull
Hola
Jo se que vull estudiar pero el que hem pasa es que no se si cambiarme d'institut o no perque es veritat que tinc bones amistats pero també tinc de dolentes no puc dir que soc de la es porus del insti pero hi ha alguna cosa que hem diu que he de cambiar i no se que fer estic molt confosa perque al que aniria es amb llibres i al que vaig ara es amb iPad fa temps que estic pensant en cambiarme a l'altre institut o a un internat perque es la opció que hem donen els meus pares si no m'aplico.
Gracies
Un salud
Estrella Dorca

Hola Eneri,
Per la teva consulta noto que estàs una mica perduda en aquest tema.... No acabo d'entendre quins són els motius per canviar d'institut. Realment creus que si et canvies d'institut t'aplicaràs més en els estudis? Tinc la sensació que és una trampa que et poses a tu mateixa. A vegades posem la responsabilitat dels nostres errors en els altres, per així no sentir-nos tant malament. És aquesta la teva situació?
Rumia bé si vols canviar d'institut o vols canviar d'actitud, ja que a mi em sembla que ara mateix no estàs tant malament i tens bones amistats. Parla'n amb els teus professors i els teus pares a veure si et poden acabar d'ajudar a prendre't els estudis de manera més responsable ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25