Ajuda
Hola adolescents.cat;
volia demanarvos consells de com poder aprimarte perque jo a mi em veig gras pero els altres em diuen que no i llavors ho vui solucionar
Mari Angels

Hola,
Primer de tot vull felicitar-te per haver decidit fer-nos la teva consulta, ja que solament buscant ajuda és com podem solucionar els nostres problemes.
Ens dius si podem donar-te consells per aprimar, ja que et veus gras. També ens dius una cosa molt important, i és que els demés NO et veuen gras. Això ens fa creure que és possible que tu et vegis pitjor del que estàs, i penso que el problema pot estar aquí. Nosaltres no podem donar-te consells per aprimar per un motiu molt important, que és que sense saber res de tu ni veure't no podem saber si realment necessites perdre pes. Les úniques persones que poden determinar si necessites perdre pes son els metges, que primer t'haurien de veure i valorar, així com fer-te proves per tal de determinar si tens sobrepès o no. Això és molt important, pensa que el teu cos s'està desenvolupant i no és gens bó que deixis de donar-li els nutrients que necessita, ja que el que podries aconseguir és no desenvolupar-te ni crèixer bé. Per això, el que et recomano és que ho parlis amb els teus pares si encara no ho has fet. Els pots dir com et sents i com et veus, i demanar-lis que et portin al teu pediatra per tal que et faci una valoració. Si ell o ella veu que és necessari, et possarà una dieta equilibrada i saludable, amb la que no passis gana i no et falti cap nutrient al cos, amb la qual cosa no pugis patir cap mal. També et faria un seguiment per assegurar-se que tot està bé. És molt important que NO facis cap dieta pel teu propi compte, pots trobar-te amb problemes molt seriosos. Per últim, insistir-te en que, si la resta de gent et diu que no necessites perdre pes, pensa que potser ets tu qui es veu malament, i hem d'esbrinar quin és el motiu.
Una abraçada.