Por...
A veure,sóc una noia de 13 anys cap a 14 amb una germana més gran que jo,bastan més.
LA cosa ve a que,quan jo era molt petita (P4) ajudava a m'ha germana amb teatre,ella m'ensenyava exercicis que feien a classe i jo la imitava,la cosa es que quan jo feia P4,ella va fer teatre al carrer, i aixo va despertar en mi un somni, a P5 que era el primer any que podia assistir a les classes de teatre,vaig anar i em va encantar i aixi any rere any i ja porto 8 anys anant-hi... I des de petita que se que em vull dedicar això, osigui m'encanta el teatre i vull ser actriu i no es un somni tonto, ademes que m'han dit que valc per això,que encara em queden anys d'estudi però que ho faig molt bé.
La cosa es que, no se com explicar-lis als meus pares que vull ser actriu i que vull presentar-me a castings, que suposo que ho sospitaran pero... no se com dir-lis, suposo que m'entendran i com a m'ha germana tinc dret a prensentar-me algun lloc, però no se com fer-lis veure que no es una tonteria de l'edat,que de veritat vull dedicar-me això encara sabent que rebre molts NO,no vull que s'ho prenguin com una tonteria
Com puc explicar-ho?
Estrella Dorca

Hola petita shakespeare,
El teu nick ja ho diu tot!
Estic convençuda que els teus pares ja fa temps que coneixen la teva vocació. De fet, si fa 8 anys que vas a teatre, segurament ja s'imaginen que en algun moment els demanaràs d'anar a algun càsting.
El més important per tal que no ho considerin una tonteria és que siguis sincera i ho diguis de manera tranquil·la. Informa't dels càstings que hi ha, de les escoles de teatre que tens a prop, demana informació als teus profes... i ves-los ensenyant el que vas trobant. Sigues insistent però donant arguments i, sobretot, intenta que ho puguis compaginar amb els estudis, ja que és una de les màximes preocupacions dels pares (en general).
Si tens més confiança, parla primer amb la teva germana gran i després entre totes dues busqueu la manera de dir-ho als pares ;)
I si aquest any et diuen que no... l'any vinent ho tornes a provar. I si et diuen que fins als 18 anys, quan siguis major et presentes als càstings! (per sort, es necessiten actors i actrius de totes les edats ;) )
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25