AJUDA! ANSIETAT SOCIAL
Hola, volia demanar un consell perquè ara mateix estic molt preocupada.
Jo sempre he estat una nena tímida però crec que va més enllà, la meva germana té ansietat social i em va explicar el que li pasava i és exactament el que em pasa a mi. Pel que estic preocupada ara mateix, fa
Elena Crespi

Hola Adcat16!
Primer de tot, moltes gràcies pe rla confiança i per enviar-nos la teva consulta.
No t'espantis. És molt normal ue la timidesa faci que les situacions socials et costin. I que tinguis els mateixos símptomes que la teva germana no vol dir que tu també tinguis ansietat social.
Pensa que la timidesa la tenim tots però hi ha persones que la tenen a més o menys escala. Has pensat mai que segur que hi ha alguna situació en la que no siguis tímida? És molt probable que quan estàs en confiança la timidesa tendeixi a disminuir. I aquesta és la clau, la confiança en tu mateixa. Per tant, és important que vagis tenint confiança per a poder estar més segura en situacions socials.
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio
@tarongesenceres