Necesito informacio sobre una carrera...
Hola Adolescents.cat!
Fa temps que no tinc ni idea de que estudiar. Estava molt confosa, la veritat.
Pero per certes sircumstancies de la vida, crec que tinc les definitives (de moment).
Ara per ara, si tingues que decidir, tot i que tinc 14 anys, decidiria jutge o fiscal. Posats a escollir jutge, ja que te més poder, pero bueno...
I la meva pregunta es, la carrera mes o menys de quans anys es i de que es tracta exactament o que has de fer? Es molt dificil? Esta feta per una persona que es nega a estudiar pero que podria treure molt bones notes? Te moltes sortides? Quins tipus hi han (de jutges)? Ser fiscal o jutge a l'hora de escollir depen una mica del teu caracter o forma de pensar? I la mes important, hi ha molta crisis o ''paro'' per aquesto ofici? Osigui, si hi ha molta gent que vol estudiar-ho i decdicar-s'hi a catalunya.
Vosaltres em recomaneu estudiar-ho? Ja se que sempre has de fer el que tu vols, i tal. Pero m'agradaria saber que n'opineu de aquesta carrera volatres.
Moltes gracies per la vostra atencio.
Saluts!
Estrella Dorca

Hola Clàudia,
Vas una mica perduda i és normal! Potser encara és una mica aviat per decidir, no creus? Encara et queda acabar l'ESO i dos anys de batxillerat. Per què no intentes centrar-te abans en escollir el batxillerat. Quines assignatures t'agraden més? Quines se't dónen millor?
Llavors ja decidiràs dins el ventall de carreres les que més t'agradin! i pots canviar d'opinió moltes vegades encara!! Mira el següent http://www.educaweb.cat/continguts/educatius/estudis-universitaris/oferta-titulacions-universitaries-branca-coneixement/
" target="_blank" style="background-color: rgb(255, 255, 255);">link i busca quina és la branca que t'atrau més.
Tot i així et diré que per ser jutge cal estudiar la carrera de Dret i a partir d'aquí hi ha diferents sortides: advocats, jutges, fiscals...
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25