nois
Hola, tinc 14 anys i mai he tingut novio, sempre em diuen k tinc els ulls molt bonics i el cabell igual i k soc guapa i axio pro es k totes les k mho diuen son noies, i la majoria han tingut novio, es una cosa k fa mesos k em ronda x el cap.hem podrieu dona algun consell???.gracies
Elena Crespi

clara99! com estàs?
Doncs no et preocupis, que amb 14 anys no hagis tingut nòvio no és res dolent i no indica res estrany. JO sempre dic que, de vegades, val la pena esperar una mica i encertar amb la tria que no pas iniciar quelcom amb algun noi i que no tingui ni una mica de futur.
Però, sobretot, entenc que amb 14 anys tens ganes d'estar amb algú, és molt normal, però si hi has estat no indica res estrany encara que tinguis amigues que ja tinguin parella.
Evidentment que ets bonica i si t'ho diuen les teves amigues et diuen la veritat perquè les teves amgiues testimen i et veuen tal i com ets.
I no pateixis que els nois també ho deuen veure però potser ningú s'ha atrevit a dir-te res...
També pots ser tu qui fa el primer pas, no ho oblidis!
Elena Crespi i Asensio - www.interpersonal.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres