Amigues vs Alcohol
Hola, em sento fatal i volia parlar amb vosaltres ja que sou les úniques persones amb qui vull parlar d'aquest tema... Demà en teoria tenia una festa d'una de les meves millors amigues, es veu que una amiga meva ha comentat: COMPRAREM ALCOHOL, a mi casi em ve un "patatus" ja que mai he begut alcohol, a demés hem de pagar 3,30 cadascú si vols beure... Jo vaig dir que no ja que aquesta edat PASSO TOTAL ni tampoc seré més "GUAY" per beure alcohol. Després de dir que no, el meu grup d'amigues em van començar a dir: no t'obligarem, no cal que paguis si no vols, jo beure molt poc, beurem molt poc, si dius que no si us plau no li diguis als teu pares, etc... Però jo podria anar-hi sense cap problema, sense pagar ni un duro, però simplement no hi vaig perquè em fa vergonya veure a les meves amigues d'aquesta manera. Després de dir que no la noia de la festa em diu que no li digui el perquè de no anar a la festa. En fi, vaig mentir a la meva amiga dient-li que li he dit a la meva mare que com tenia el examen del galop 3 (examens d'hípica) no em donaria temps a arribar a la festa, però clar la meva mare s'ha quedat impressionada ja que tenia moltes ganes de anar-hi i de cop i volta ja no, li vaig dir que res que no tenia ganes però ella m'ha anat insistint fins que li he hagut de ensenyar la conversa per Whatsapp i m'ha dit que ho he fet molt bé i que tinc molt de seny no com aquelles xd, en fi que em sento tan malament per haver mentit a una de les meves millors amigues ja que havia promès no dir res als meus pares sobre el tema de que no volia, i també em sento malament per no anar-hi, ja que tots s'ho passaran molt bé i jo m'hauré de quedar a casa com una marginada mirant anime :'(
Ajudeu-me si us plau, no puc més, no puc parar de pensar-hi, no vull que la meva amistat amb elles acabi ja que no en tinc més :'( cargo amb un pes molt gran assobre.
Contesteu ràpid si us plau <3
Estrella Dorca

Hola otaku,
La teva mare té raó: has tingut molt seny i, sobretot, has demostrat estar molt segura de tu mateixa. Així que et felicito. No és fàcil dir el que penses i no deixar-te emportar per la corrent. El consum d'alcohol no està permès en menors d'edat i hi ha una raó molt clara: la salut.
Per altra banda, si a tu et venia de gust anar a la festa, hi pots anar igualment! A vegades relacionem festa amb alcohol i no és aquesta la relació!! L'important de les festes és la gent que hi ha i la diversió entre tots! En una altra ocasió, pots aprofitar la confiança que tens amb la teva mare i pactar que ella et vingui a buscar si veus que les teves amigues s'estan passant amb la beguda. Com ho veus? Podria ser una solució?
Ah! un últim apunt... intenta conèixer altres persones i altres ambients. És molt enriquidor tenir diferents grupets de persones on et sentis a gust ;)
Espero haver-te ajudat una mica i et torno a felicitar per la teva convicció!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25