El meu pare i la seva dona no em dexien viure.
Actualment, fa molt de temps que no vaig amb el meu pare perquè me'n vaig adonar de no li importava i que la seva dona l'estava controlant. La seva dona, el controla a ell i li fa fer tot el que ella vulgui, fins a insultar-me i fer- me bulling dient-me que sóc un desgraciat, que soc estúpid, (he guanyat dos premis d'un concurs de matemàtiques i el 1 premi sambori Òmnium del primer cicle) i jo el vaig deixar. Ara bé, està sempre dient coses falses sobre la meva família, i insultant-nos per les reds socials. No sé com fer-lo parar. Ja està tocant molt els nassos perquè no ens deixa ni dormir de a ràbia. Són una família molt problemàtica. l'altre dia dos carrers darrere d'on visc es van ficar a cridar tan fort que la meva mare ho va sentit desde el pis. Jo estic molt cansat d'aaquesta situació. No sé que fer.
Estrella Dorca

Hola Polzet,
Ha de ser molt dolorós viure aquesta situació amb el teu pare. Pel que expliques sembla que ell està molt carregat de ràbia i que es desfoga utilitzant la violència verbal. Pel que entenc, tu ja fa temps que t'estàs distanciant d'ell per protegir-te i no patir aquests atacs. Continua per aquest camí.
Si ho necessites, escriu una carta de comiat al teu pare. Escriu una carta explicant tot el que has sentit per ell, tot el dolor que t'està fent actualment i, sobretot, deixa una porta oberta per si ell vol canviar d'actitud. Aquesta carta no l'has de donar al teu pare, és per ajudar-te a tu a gestionar totes aquestes emocions.
Des d'aquí et recomano que deixis una porta oberta al teu pare per si en algun moment vol apropar-se a tu de manera més respectuosa. No deixis que la ràbia que sents ara et faci prendre decisions dràstiques amb el teu pare, d'acord?
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25