Es molt urgeeent necessito ajuda
Hola soc una noia de 15 anys que sempre que tinc examens estudio molt pero quan arriba el dia del examen mentre estic fent l'examen m'agafen atacs d'ansietat. A més a l'estiu en 10 dies me'n van agafar dos i aquests dos varen ser per problemes de poca autoestima i el bullying que he patit. Creieu que aquests aqtacs d'ansietat són per auqests motius? Es que no se que hem passa.
Estrella Dorca

Hola bonica,
Els atacs de pànic poden estar relacionats amb algun tema en concret o bé aparèixer sense esperar-los. Sembla que tu els tens molt localitzats i saps exactament què els provoca, no? Potser seria bo que anéssis a veure algun especialista en psicologia per poder treballar aquesta ansietat. Sobretot en el tema dels estudis, ja que sembla que et porta alguns problemes.
L'ansietat és un estat d'activació del cos que, juntament amb els pensaments, fa que avancem els esdeveniments de manera poc favorable. És a dir, estem tant centrats en els problemes que ens trobarem en un futur que no podem concentrar-nos en el present. En aquestes situacions és important que aprenguem a relaxar-nos i a posposar alguns pensaments. Si veus que et costa tranquil·litzar-te i que cada vegada tens més por a patir un atac d'ansietat... demana ajuda als teus pares per començar a solucionar-ho amb un professional.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25