em sento fora de lloc
hola! fa qüestió d'uns dies la meva amiga (y) va tallar amb el seu nòvio i semblava que al principi tot era igual però ara va molt amb una altra amiga(x) meva i les dues es passen tot el dia juntes i jo em sento molt fora de lloc. la X té una millor amiga amb la que sempre hi va i jo anava amb elles però no m'agrada anar ara amb la Y, la X i la seva millo amiga totes juntes. i no sé que fer. les dues ara van molt en plan vacil.lant i tal i em molesta molt, sobretot perque la X no és així i és molt influenciable. Ja feia temps que m'hi sentia una mica fora de lloc perquè no sóc com la resta de les meves amigues però no conec gaire més gent del meu institut que sigui com jo. Hi ha moments tipus: un nen de broma es fica amb la Y i la X en broma es fica amb el nen en plan molt fort i jo estic allà al mig i no sé que fer. O com avui que sempre quan ens passen algun video a classe ens seiem les 3 juntes i jo em poso al mig i Y sempre m'agafa, i avui ha estat tota l'estona amb la X.
pd: poso Y i X per no posar noms.
Siusplau si em podeu ajudar em farieu un gran favor.
Elena Crespi

Hola asdfghjk!
Doncs de vegades es poden passar èpoques en la que dues amigues estan més juntes i altres èpoques en la que una s'ajunti més amb tu. Això no vol dir que no t'estimin i que no vulguin ser amigues teves.
Has parlat amb elles per explica'ls-hi com et sents? potser els hi podries demanar com és que ara ven més juntes? Possiblement et diguin que també senten que estan a prop teu!
Què creus que et fa sentir fora de lloc? amb les amigues són importants dues coses: que et puguis adaptar al que feu però mantenint qui ets tu sense deixar-te influir en allò que a tu no et convé.
Per tant, has de trobar el punt mig. Però veig que hi ha moltes coses que són percepcions teves i potser ho hauries de parlar amb elles!
Elena Crespi i Asensio - www.interpersonal.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres