Continuació.,.,.,.,
Continuo la consulta
http://www.adolescents.cat/consultori/ampliacio/47526
Ma germana va patir anorèxia durant un temps, va estar ingressada en en centre mig any o així, prefereixo no recordar....
Després... nose quan medeixo, crec que una mica menys d1,70m i peso uns 53kg. Sempre he estat prima ja de constitució i a més a més faig bastant esport.
Gràces per la resposta😘
Carlota López Ballestar

Bona tarda guapa,
Gràcies per tornar a respondre amb la informació.
Bé, pel que fa al teu pes estàs bé però si perds una mica de pes estaràs ja en baix pes, estàs al límit. Evidentment el nostre pes i el nostre cos té un gran component genètic però em preocupa el que dius de que has començat a menjar bastant menys.
Penso que és important que pensis perque, a vegades no ens donem compte i és perquè estem tistos o ens passa alguna cosa. Creus que és així? Hi ha alguna cosa que et preocupi?
Crec que és important que ho parlis a casa i que et puguin ajudar a tornar a menjar més però sobretot que et sentis acompanyada amb el que et passa.
Si fas molt esport s'ha de menjar força, ja que sinó no tens prou energia.
Espero haver-te ajudat una mica.
No t'angoixis però intenta començar a menjar una mica més i no tinguis por de parlar-ho a casa.
Si necessites qualsevol cosa ja saps on som.
Una abraçada
Carlota López Ballestar
Psicòloga