Incògnita important
Bona tarda,
Gràcies per la vostra ajuda, penso que feu una gran feina. Bé, em presento. Em dic Martí i tinc 18 anys i des de fa dues-tres setmanes he canviat de torn d'estudi de classe, ara vaig al migdia. En aquest torn he conegut a una noia que és epectacular: simpàtica, guapissima, modesta...i no la conec de pràcticament res. Hem parlat sovint per WhatsApp i privat a Instagam per iniciativa meva tot i que l'ultim cop em va obrir ella. Porto 2-3 dies sense deixar de mirar whatsapp si m'obre i no ho fa, no ho vull fer jo que pot pensar que l'emprenyo. A part, quan ens veiem a classe em bloquejo i amb prou feines ens saludem. Ara, en dos mesos és el seu aniversari i he pensat de regalar-li algo, com ho veieu?
Les meves preguntes son:
1.Com puc dir-li de quedar i anar a fer un cafe? Crec que els dos sols es millor que a classe que l'ambient està molt contaminat.
2.Li regalo algo pel seu aniversari o es massa aviat? A part se el poble on viu però no la direcció i no tindria com enviar-li...
3.Que faig per generar-li interès?
Moltes gràcies
Estrella Dorca

Hola Martí,
Carai! Sembla que heu començat una història interessant.... el més important és no precipitar-se i gaudir de cada moment.
1. Seria fantàstic que quedessiu i anessiu a fer un cafè! És una bona manera de sortir de l'entorn de classe i de parlar més distesament!
2. El tema del regal... com tu ho vegis. Potser és una mica precipitat si no heu parlat cara a cara o si tot just ara comenceu a quedar... Sí que agraïrà que l'obris per privat i la felicitis o, fins i tot, que la convidis tu a berenar o prendre algo per celebrar-ho! Com ho veus?
3. No has de fer res especial per generar interès. Si tu li agrades i ella t'agrada, seguireu quedant. Si un dels dos (per qualsevol motiu) deixa de sentir-se atret per l'altra persona... us deixareu de veure. I ningú hi pot fer res! Ni per facilitar-ho ni per evitar-ho! És la màgia de l'atracció!!
4. Si ella no t'obra en un parell de dies... potser hauràs de començar tu la conversa ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25