pes i alcohol
holaa!!! bé, abans jo pesava entre 54-55kg (i tinc una altua de 160cm) però bueno vaig tenir una època bastant llarga, que menjava el que volia (molta xocolata,..) i encara no m'havia pesat perquè em feia com por i doncs farà 1 més o així em vaig pesar i pesava 59 i doncs tampoc em sentia bé amb el meu cos i desde fa 2 setmanes q estic menjant molt bé i si menjo alguna porqueria són pocs cops. I avui m'he pesat i també pesava 59 i doncs m'he deprimit una mica perquè he canviat molt el menjar i no ha canviat el meu pes... Perquè?
Un altre dubte: Fa 2 mesos aprox. que no bec, ja que tampoc he sortit però l'útlim cop vaig beure massa i doncs el dia seguent no m'enrecordava de res i tot els efectes.. i ara quan penso amb alcohol m'és impossible pensar en tornar a beure perquè m'entren arcades o em fa mal la panxa. En poc temps tornem a sortir i jo vull beure però una mica només però tinc por, ja que jo mai vomito (perquè no puc).
NO HO PUBLIQUEUUU SIUSPLAU!!!!!!!! I MOLTES GRÀCIIIES!!!!!!!!
Carlota López Ballestar

Bona tarda guapa,
Moltes gràcies per escriure al consultori.
Has de saber que el nostre pes fluctua molt sobretot a l'adolescencia. Potser et peses varis cops en un mateix dia, setmana o mes i aquell pes canvia. Per el líquid que has begut, els canvis hormonals, etc.
El moment en que estiguis hormonal pot fer variar entre 2 i 3 kg, així que no li donis importància. Estàs en un pes adequat per la teva alçada i has començat a seguir una alimentació saludable, i aixó és el més important.
Pel que fa al alcohol has de saber que les noies no metabolitzem l'alcohol de la mateixa manera que els nois, biològicament ens senta pitjor i no podem prendre la mateixa quantitat.
A més hi ha gent a la que li senta especialment malament. Ves en compte i vigila. Si no et ve de gust no tens cap obligació en beure... hi ha moltes begudes molt bones sense alcohol i pots passar-ho igual de bé. Sinó sobretot menja força abans d'anar de festa i intenta que no siguin begudes d'alta graduació.
Una abraçada
Carlota López Ballestar
Psicòloga