Problemes econòmics
Hola! És la primera vegada que escric i espero que després d'això em pugui sentir millor. El meu pare s'ha quedat sense feina fa un parell de mesos i, a part de preocupar-me pel futur i pel fet de que no sé si podré continuar amb els meus objectius acadèmics, em preocupa la meva mare. Per a mi ella és la més important, i veure-la patir em trenca el cor. Intento fer-la sentir millor, dir-li que tot anirà bé, fer-la pensar en altres coses i mantenir-me animada per ella però és frustrant perquè sembla no ser suficient. Com podria ajudar-la? Em sento molt impotent en aquests moments
Moltíssimes gràcies!
Estrella Dorca

Hola alice,
Està clar que a nivell econòmic podràs ajudar en poca cosa, però per exemple pots intentar estalviar o reduir el que et gastes quan surts amb les amigues. Segur que els teus pares ho agraïran!
Per altra banda, és molt bonic que et preocupis per la teva mare i la vulguis animar. Estàs parlant amb ella, la distreus, busqueu coses per fer juntes... tot això segur que l'ajuda moltíssim!! I aquest és el teu paper, no has de fer res més, ja que fas molt més del que se't demana! Continua així i espero que aquesta situació familiar es solucioni aviat!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25