AMICS AMB DRETS...
Doncs mira,
tinc 14 anys i el meu amic amb drets en te 16.
i m'he enamorat d'ell, pero jo ja se que ell no voldrà en el futur res amb mi per què ho va passar malament per la seva ex novia i nose si te por de tornar-ho a passar malament, i nose com dir-li....
També nose que fer perquè torni a agafar la confiansa de estar amb algú i acabessim junts, i tampoc ser com reaxionar si em deixa de agradar i em comença a agradar una altre persona i aquella persona em demani per sortir... què li dire al meu amic amb drets? i com li diré?
Gràcies pels consells, petooons desde Ripoll!!
Estrella Dorca

Hola anònima!
Primer de tot, si és un "amic amb drets", vol dir que abans de res, és amic, oi? La gràcia és aquesta, que puguis parlar tranquil·lament amb el teu amic. Si sents que vols una relació més íntima o amb més compromís, si sents que el que teniu ara no t'aporta tot el que vols... hauràs de parlar-ne amb ell i exposar-li.
Tu no has de fer res per fer que ell agafi confiança, aquest és un tema que ha de solucionar ell quan ho trobi oportú. Aquestes són les "pors" que cadascú porta a la seva motxilla.
Així que, si és amic, sigues sincera i explica-li les coses com són: m'he enamorat de tu, m'agradaria que la nostra relació fos més formal, crec que m'està agradant una altra persona, crec que el que tenim ja no em satisfà.... Tot el que sentis, li pots dir, d'acord? Si ho dius en un moment tranquil i ho fas de manera respectuosa... agraïrà la teva sinceritat ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25