alerta!! persona toxica
Tinc una "amiga" que és una manipuladora (persona tòxica) i som un grup d'amigues que ens volem desfer d'ella ja que quan estem amb ella som "falses" perquè ens fa por la seva reacció. Tot el dia es va "xulejant" de que: ai si s'ha comprat unes bambes, i ara una samarreta, vamos que es una pija i no la suporto i hem donen ganes de pegar-la.
Tot el dia m'està controlant!! Si quedo amb una m'ho qüestiona i si hem sento amb algú a la classe hem diu que m'assenti al seu costat perquè esta sola quan jo molts cops ho estic, però a ella només li importa ella. Vol ser el centre del món. Per culpa d'ella he fet coses que no hagués fet, però m'ha obligat a fer-ho, exemples: robar,criticar...
en resum necessito desfer-me d'ella ja que no puc ser lliure, no puc seguir la meva vida, m'he d'adaptar a ella. No vull seguir sent amiga seva!! i no ser com dir-li que s'aparti de mi, perquè hem fa por la seva reacció. AJUDAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Estrella Dorca

Hola,
Veig que ja fa temps que has pres la decisió que aquesta persona no t'aporta res a la teva vida, oi? Doncs el següent pas és començar a posar distància. Això vol dir quedar amb altres persones i obrir-te a la gent. Deixa de fer coses amb ella i sigues sincera: "tens ganes de conèixer altres persones i sents que la vostra amistat t'està agobiant". És possible que en algun moment ella s'enfadi, però que la seva reacció no et faci canviar d'opinió. Tu continua ferma amb el que havies pensat i deixa que ella es gestioni la seva ràbia. No caiguis en la seva manipulació, d'acord?
Veuràs com mica en mica et sentiràs més lliure.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25