Complexes, ajuda!
Bones !!!
Tinc 16 anys, medeixo 1'63 i peso 64kg. He anat a molts metges per què m'ajudin a baixar de pes però es inútil. He provat moltes dietes diferents i molts exercicis que faig cada día però res, em costa molt baixar. Ho dóno per perdut?Que faig?!?!
Moltíssimes gràcies!!!
Carlota López Ballestar

Hola guapa!
Moltes gràcies per escriure al  consultori.
Bé el primer que he fet ha estat mirar el teu pes i la teva alçada. Si ho mires bé estàs en un pes normal, és a dir, que no necessites perdre pes. Penso que l'error ha estat començar a fer dietes i que no t'hagin dit que ja estaves bé. A vegades fer dietes només fa que ens obsessionem més amb el cos i concretament amb el menjar. Intenta deixar d'intentar perdre pes i intenta concentrar-te en la teva autoestima i en aprendre a menjar de manera saludable. Jo t'aconsello que segueixis la piràmide alimentaria, és a dir, que mengis de tot en les racions que indica. I sobretot que facis esport per passar-ho bé. Si tot ho fas pel cos acabaràs odiant fer esport... i t'avorriràs molt.
T'exigeixes massa a tu mateixa, intenta relaxar-te.
Una abraçada
Carlota López Ballestar
Psicòloga