Em sento utilitazada
Bé, us explicaré la meva situació actual. Necessito que m'aconselleu perquè estic realment molt frustrada.
Tot comença fa uns tres mesos, quan jo portava més d'un any amb el meu novio i vaig començar a parlar molt amb un noi de la meva classe (en plan amics, tot molt normal). El que jo no m'esperava era que aquell noi, gairebé sense adonar-me'n, em va començar a agradar, i quan dic agradar és agradar moltíssim. M'ho vaig rumiar molt i finalment vaig decidir deixar-ho amb el me nòvio. Amb el noi del que us he parlat abans parlava cada dia, fins i tot ens vam quedar en més d'una ocasió des de les 23:00 (aproximadament) fins les 6:00 passades del matí parlant per whattsapp.
Estava clar que hi havia una certa atracció per part dels dos i, finalment, un dia ens vam donar el primer petó. A partir d'aquell dia tot va anar rapidíssim, en qüestió de una setmana ja haviem tingut relacions sexuals més d'una vegada. Hi havia una connexió increïble entre els dos, teniem moltíssimes coses en comú i realment es notava que tots dos teniem ganes de coneixer-nos més, de fer coses junts.
Però igual de ràpid que va arribar es va esfumar. Fa un mes vam parlar i em va dir que volia tornar a la relació que teniem abans (d'amics) perquè ell encara no sabia si volia això.
Ara no se què pensar. Mai havia fet això de fer-ho amb una persona que no és la meva parella, mai m'havia obert tan ràpid amb algú i em sento traicionada, utilitzada. No se si parlar-ho amb ell perquè tampoc em vull fer pesada, pero es que cada dia que passa el trobo mes a faltar, ja no parlem i no entenc res, estavem tan bé...
Què hauria de pensar? S'ha aprofitat de mi? Hauria de dir-li tot el que penso o em faria pesada? No vull que això quedi així, erem l'un per l'altre...
Estrella Dorca

Hola mar,
Jo no puc saber si ell et va "utilitzar" o no, però pel que expliques sembla que hi havia bona sintonia entre tots dos i que estàveu còmodes l'un amb l'altre. El que pot haver passat és que, simplement, per ell ja s'hagi acabat o s'hagi reduït el seu interès inicial. I no hi ha més explicació, a vegades passa i no té res a veure amb l'altra persona.
Ell també t'ha dit que estava anant molt ràpid i que no estava segur si volíeu el mateix. És possible que sigui això? és a dir, que tots dos tinguessiu una idea diferent de la vostra relació?
De totes maneres, si ell ho vol deixar aquí, ho hauràs de respectar. Si vols, més endavant li pots demanar que et faci un aclariment, però dóna-li unes setmanes de marge i, sobretot, comença a tancar aquesta història.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25