Com abans.,..,.,.,.,.,
Abans(principi de curs) m'alimentava molt millor, minim 2 cops fruita al dia, bastanta amanida i peix i sobretot tot amb bastanta quantitat, sobretot pasat.
Però des de fa ja uns mesos (1o2) menjo molt més poc, no cada dia menjo fruita o verdura o peix, hi ha dies que cap de les tres.
Però també he notat que menjo bastant menys per dinar i per sopar( dino sola i ara quasi mai menjo postre...), l'unic apat que faig com aband es l'esmorzar de mig mati(mitja barra de pa)
No em veig grassa ni res d'això, faig bastant esport
Nose que ha canviat en mi
Perquè ja no tinc ganes de menjar gaire fruita ni de menjar tant en general?
No passo gana, però nose noto wue menjo bastat menys que abans.
A casa crec que no ho han notat perquè no m'han dit res(m'ha germana va tenir problemes amb aquest tema...)
M'hauria de preocupar? Es algo normal(hormones o el que sigui)?
Què puc fer per tornar-me a "enganxar a la fruita"? (Abans m'agradava bastant i menjava bastanta)
Moltíssimes gràcies per dedicar aquest temps a tot els/les adolescents😘😘😘😘
Carlota López Ballestar

Bona tarda!
Moltes gràcies a tu per escriure al consultori i per confiar en nosaltres.
Està genial que siguis tant conscient del que menjaves i de la importància de menjar bé. Penso que poden haver-hi molts motius que estiguin fent que mengis menys i una mica menys saludable. Potser un d'important és que ho facis sola, però tampoc podria assegurar-ho al 100%. Què vols dir quan dius que la teva germana ha tingut problemes d'aquest tema? Què ha tingut un trastorn de la conducta alimentaria?
Penso que el tema no és que et tornis a "enganxar" a cap aliment sinó entendre que t'està passant I d'on ve aquest canvi. Si pots expliquem lo de la teva germana i enviem el teu pes i la teva alçada. Crec que m'ajudarà a donar-te una resposta més concreta.
Una bona opció sempre és la de parlar amb els teus pares i anar junts al metge. Així potser tu et quedes més relaxada.
Espero la teva resposta ;)
Una abraçada guapa!
Carlota López Ballestar
Psicòloga