QUE FAIG?
Hola, tinc un problema i és que per molt que ho intenti el meu cos no s'aprima i sempre estic igual, aixó em provoca molta inseguretat a l'hora d'anar a la platja,piscina o simplement posarme una samarreta més ajustada.
Que podría fer?
Gracies.
Carlota López Ballestar

Bona tarda guapa!
Gràcies per escriure al consultori i confiar en nosaltres. Normalment quan una persona no perd pes és o perquè no li sobra pes com crec que deu ser el teu cas o perquè no és fa de manera adequada. L'única manera que funciona bé és fent una dieta equilibrada i fent esport de manera moderada. Si és així, en el cas de que la persona tingui un excés de pes el va baixant poc a poc.
Entenc el que dius, ara ve una època en que si no et sents gaire bé amb el teu cos comences a preocupar-te, però això és per la pressió que ens posem i la pressió dels mitjans de comunicació.
Penso que és important que treballis la teva autoestima i que et donis compte que no hi ha ningú perfecte. No t'ho exigeixis a tu mateixa.
Intenta acceptar-te tal i com ets. Tot i així si et quedes més tranquil·la pots enviar una altre consulta amb les dades del teu pes i la teva alçada, així et puc donar una informació més concreta.
Una abraçada bonica.
Carlota López Ballestar
Psicòloga