No vull seguir, em rendeixo.
No tinc ganes de viure, porto sentint-me així desde fa quasi un any i estic bastant decidida a posar fi a tot dins de poc. No aguanto més, la meva vida és irrelevant i a ningú li importa. He trencat les amistats amb els meus amics per a que no es sentin malament quan m'en vagi.
He intentat parlar amb els meus pares, peró em diuen que sóc una exagerada. La psicòloga del meu insti diu que ja se'm passarà, peró dubto que aguanti viva fins a que se'm passi. Ho sento, però no veig altra solució.
Estrella Dorca

Hola NoiadelsLlibres,
No m'agrada gens llegir aquesta consulta i veure tant dolor en tant poc text. Entenc que tinguis la sensació que estàs en un pou o que la vida no té sentit, però no sempre ha sigut així, oi? Estic segura que has viscut temporades que eres més feliç i veies el món de manera més positiva... i aquest és un petit senyal de lo capritxosa que és la vida i de com ens pot fer arribar a patir.
Tu mateixa dius que has allunyat voluntàriament les teves amistats per tal que no patissin.... i si elles volen patir? I si elles volen acompanyar-te en aquesta mala temporada? Per què no els deixes fer-te costat? Per què els prives de demostrar-te l'amistat?
Sé que fa una mica de por, però deixa't anar i confia en aquests amics i també en la psicòloga de l'escola. Buida tot el teu malestar en un diari i deixa que les petites coses del dia a dia t'impactin al cor. Fes el següent exercici durant 3 setmanes: Cada dia selecciona un dels 5 sentits (vista, oïda, tacte, gust i olfacte) i escriu una cosa bonica que t'hagi passat relacionada amb aquest sentit. Per exemple:
• "he vist un quadre molt bonic penjat en un aparador d'una botiga"
• "avui m'han dit una cosa que m'ha fet sentir bé, m'han felicitat"
• "m'ha agradat posar-te crema hidratant per tot el cos"
• "he menjat els canelons de l'àvia!"
• "he sentit l'olor de la meva mare"
Quan hagin passat les tres setmanes ens expliques com et sents ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25