Força de braços
Hola bona dia bé doncs jo soc petitona, baixeta, primeta comparat amb les meves amigues soc la segona mes alta pero faig un esport molt semblant al rugby i soc molt poqueta cosa. M'agradaria estar més forta de braços per passar amb mes força la pilota o marcar millor, perquè la cistella està molt amunt i haig de fer molta força i també m'agradaria estar més grassoneta ja que faig metro 57 i no arribo a 40 quilos.el cas es que per exempla com que soc petitona.m'han posat a una catagoria mes baixa perquè com que " colo" i com que seré l'estrella haure de marcar molts gols i no tinc gaire força per tirar es bastant urgent ja que he de jugar de aqui una setmana si em podrieu dir alguna rutina per tenir mes força de braços o algu per lestil siusplau...
Molts petons i perdoneu per les faltes.😘
Laura Medrano

Hola guapa!
Lamentablement amb només una setmana no és possible que guanyis força als músculs dels braços de manera que ho notis al partit, sinó que es tracta de que poc a poc amb l'entrenament que vas fent, vagis treballant aquests músculs. La meva proposta és que li comentis aquest neguit al teu entrenador o entrenadora.
A grans trets des d'aquí el que et podem aconsellar és que facis exercicis de peses amb poc pes i que no descuidis la resta del cos ja que si et centres en treballar només els braços però descuides la resta del cos, malament. És per aquest motiu que la nostra recomanació és que el teu entrenador o entrenadora et gui i et recomani.
Ah si, una altra cosa: intenta no posar-te tanta pressió. A la teva consulta dius "com que seré l'estrella hauré de marcar molts gols". Està bé que siguis exigent i que vulguis donar el millor de tu, però la nostra recomanació és que t'ho prenguis amb tranquil·litat i que no vulguis ser la millor des del primer dia. Poc a poc aniràs trobant el teu lloc dins l'equip i recorda, es tracta de gaudir de l'esport i passar-ho bé.
Una abraçada!
Laura Medrano Puigdollers
Psicòloga
www.acab.org